22 Nisan 2007 Pazar

Sosyal Sorumluluk çalışmalarımız devam ediyor

Mustafa Dörtçelik İlk Öğretim Okulu

Mustafa Dörtçelik İlk Öğretim Okulu Folklor takımı, Etkinliğin destekçisi Milli Pazar afişinin altında

Mustafa Dörtçelik İlk Öğretim Okulu öğrencilerinden biri bağlama çalarken
- Yiğitler mahallesinde bulunan kardeş okulumuzun, okul aile birliğinin Killim düğün salonunda yapmış olduğu etkinliğe katıldık. Etkinliğin çekiliş töreninin hediyelerini verdik ve etkinliğe Sosyal Sorumluluk temsilcilerimizi yolladık. Yapılan etkinliğe öğrebci aileri de katıldı ve Milli Pazar olarak üzerimize düşen sorumluluğu yapmaktan dolayı mutlu olduk.

Şerif Artış İlk Öğretim Okulu


Yıldırım Mağazası çalışanlarımız, Şerif Artış İlk Öğretim Okulu öğrencileriyle

Şerif Artuş İlk öğretim okulu öğrencilerinden biri Bölge Satış Şefimizle.

Yıldırım mağazası çalışanlarımız ve okul öğrencileri arasında arkadaşlıklar bile kuruldu.
- Yıldırım mağazası çalışanlarımız, sosyal sorumlululuk temsilcilerimizle birlikte, Şerif Artış İlk Öğretim Okulu’na ziyarette bulundular. Kardeş okulumuzdan gelen talep üzerine yüzlerce koli kırtasiye ve gıda yardımı, ihtiyacı bulunan çocuklarımıza ve ailelerine bizzat sosyal sorumluluk gönüllüsü mağaza çalışanlarımız tarafından dağıtılmıştır. Okul müdürü ve yardımcısından okul hakkında bilgi alınmış ve daha sonra benzer katkılar için işbirliğine gidilmesi kararı alınmıştır.

Erdoğan Şahinoğlu İlk Öğretim Okulu

Erdoğan Şahinoğlu İlk Öğretim Okulu Futbol Takımı yeni üniformaları ile
- Esenevler mağazamızın yakınında bulunan Kardeş okulumuz olan Erdoğan Şahinoğlu İlk Öğretim Okulu’ndan gelen istek doğrultusunda sosyal sorumluluk temsilcilerimiz okul ile iletişim kurmuş ve okulun futbol takımı için üniforma ihtiyacı olduğu tarafımıza iletilmiştir. Bu yetenekli ve başarılı çocuklarımızın isteği, derhal değerlendirilmiş ve hızlı bir biçimde formaların bedeli sosyal sorumluluk fonumuzdan karşılanmıştır. Çocuklarımızın eğitime olduğu kadar spora da ihtiyaçları olduğu ve bu yararlı aktivete de onlara destek olmak bizi mutlu etmiştir.

- Okul müdürü tarafımızdan daha Milli Pazara, eğitime katkılarından dolayı teşekkür belgesi verilmiştir.


Belgeyi büyütmek için üzerine tıklayınız


Milli Pazar, As Merkezde düzenlenen gençlik festivaline sponsor olarak katıldı
Eğitime ve Topluma Katkı çalışmalarımız sürecektir.

Daha aytıntılı bilgi için tıklayın

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Modified by Blogcrowds